teisipäev, 4. oktoober 2016

RÄNDLINNUD MEIE KOOLIS: DORIS KAREVA

Oktoobrikuu esimesel esmaspäeval külastas meie kooli tuntud Eesti luuletajanna Doris Kareva. Aulas olid kuulamas kõik humanitaarsuuna õpilased ning luulehuvilisi ka teistest suundadest. Peale aulas viibimist vastas luuletajanna ka mõnedele meie küsimustele.

Kuidas Teile meeldib Haapsalu?

Haapsalu on väga võluv linn, külastasin seda emaga juba lapsena. On liigutav näha, et tolleaegne Haapsalu on alles ning kohvikute ja muuseumite taustal on linn õide puhkenud.

On Teil mõttes kirjanikke, kellega sooviksite avaldada luulekogusid?

Olen valmis töötama koos väga erinevate inimestega ning ka kogusid avaldama. Oluline on säde, mis meie vahel peaks tekkima.

Kes Te olete siis, kui Te parasjagu kirjanik ei ole?

Ma ei olegi, kirjanik olen vaid siis, kui pean auhinda vastu võtma. Üldiselt meeldib mulle jalutada, kokata, reisida, kuid enim lugeda.

Milline oli Teie elu pöördelisem sündmus?

Minu sünd.

Kuidas suhtute musta huumorisse?

See meeldib mulle väga.

Kui oleksite Väikevend (Astrid Lindgreni raamatust "Karlsson katuselt"), kas ja miks oleksite Karlssoniga katusele kaasa läinud?


Kindlasti oleksin kaasa läinud. Ja sellepärast, et mind huvitavad tundmatud alad.

Milline oleks üks tarkusetera Teie poolt meie kooli õpilastele?

“Sa ei ole kellestki parem, sa ei ole kellestki halvem…”


Saalis viibinud õpilastele võib viimane rida tuttav tunduda… Jah, nii see on. Antud luuletuse luges Kareva ette ka aulas ning talletas koos oma autogrammiga meie märkmepaberile.






- Karl Jakob Nööd (11.H), Henri Jakobson (11.H), Hanah Lahe (11.M), Kristiina Liiv (11.H); Madleen Vapper (11.H)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar