esmaspäev, 7. juuni 2021

Muusikal "Kuidas kuningas kuulsaks kippus" - mida räägib rahvas tänaval

Tänavaküsitlus: Kas olete kuulnud uuest LÜGi muusikalist? Kas kavatsete tulla seda vaatama?

Püstolreporterid Erko ja Mattias käisid tänava peal püüdmas inimesi, et saada neilt vastuseid küsimustele LÜGi uhiuue muusikali “Kuidas kuningas kuulsaks kippus” tulemise kohta. 

Hingelt noor noorsootöötaja:

“Olen täitsa kursis selle muusikaliga! Olen nimelt noorsootöötaja. Ma pole veel kindel, kas vaatama ka tulen.”


Staažikas inglise keele õpetaja:

“Muidugi ma tulen, pilet on juba ostetud. Tulen muusikali vaatama traditsioonidest lähtudes, oma kooli patriootlikkust tuleb hoida ja eelmised muusikalid on lihtsalt nii põnevad olnud.”


Bussika noored:

Neiu nr1: “Minu õde käib LÜGis. Olen sellest muusikalist midagi kuulnud, aga pole veel otsustanud, kas tulen või ei. (Neiu küsis oma sõbrannalt: “Kas sa muidu lähed?”)

Neiu nr2: “Ma pole midagi kuulnud. Mul pole plaanis minna!”


Nunnu vanaema staadionil:

“Mis küsimustele mina küll vastata oskan.” Kahjuks ei osanud vanaema meie  küsimusele vastata. Ta polnud meie muusikalist midagi kuulnud. :( 


Jalgpallikohtunik:

“Olen kuulnud. Pilet pole küll veel ostetud, kuid väga tahan tulla, sest laval on ikkagi staar Erko Puskar.”


Rimi poemüüja:

“Ma pole kuulnud muusikalist. (Müüja pöördus Mattiase poole) Kui Mulla tänaval trehvame, siis võid mulle selle muusikali toimumise kohta anda pikema ülevaate. Ma vaikselt mõtlen juba piletiostu peale.”


Müüja turult:

“Muusikali särki nähes meenus mulle, et olen teie muusikalist kuulnud küll. Ma pole veel piletit ostnud, kuid kindlasti teen seda. Appi, see muusikal on nüüd kohe juba laval. Ma olen kõiki eelnevaid muusikale näinud, mistõttu ootan ka selleaastast muusikali nägemist väga!”


-Mattias ja Erko


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar